סידורי פרחים -DIY - לאירועים קטנים בחורף

ליהי אבני כהן

כל השנה אנחנו מחכים לפרחי החורף המקסימים: טוליפים, נוריות, נרקיסים, כלניות, אמריליס, מנתור וכל מה שביניהם. כל טוב של צבע, מגוון, יופי והשתנות פראית. האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות מבחינת משחקי צבעים, מרקמים וכלים.

מה שהיה נכון פעם, שמירה על פרחים בגוון אחד (לבן בדרך כלל) סידורים סימטריים ובהירים השתנה מאוד והיום הדגש הוא על 'לצאת מהקופסה' ולהשתמש בכל היצירתיות שלנו. מרכזי שולחן א-סימטריים, משחקים עם צבעים, גבהים וכלים לא סטנדרטיים הוא כל מה שצריך כדי להכניס טאצ' ייחודי ואישי לאירוע המשפחתי הקטן.

הנה כמה טיפים מעודכנים לחורף 2019 מהשוזרת שלנו אקילה ממיסטיק רוז שיעזרו לכם לעשות סדר ולעצב לעצמכם סידורי פרחים ומרכזי שולחן מקסימים באירוע שלכם: 

  1. בחרו בפלטת צבעים שאתם אוהבים ואז תשתוללו. צבעים שמתאימים לחורף 2019 הם: סגול, אדום-בורדו, ורוד על כל גוניו, כחולים ואיך אפשר בלי נגיעות של לבן שיכניסו אלגנטיות. נגיעות של כתום וצהוב יכניסו מעט חוצפה ותעוזה.   
  2. שלבו נגיעות של פרחים במקומות לא סטנדרטיים בסידור החדר הפרטי לאירוע שלכם
  3. אספו יחד עם המשפחה והחברים כלים מיוחדים והשתמשו בהם לסידורי הפרחים באירוע הקטן: צנצנות זכוכית שונות שאוספים יחד, בקבוקי בירה ריקים שצובעים עם ספריי בעזרת חברים, סלסלות קש, פחיות או צנצנות פח ישנות שאינן בשימוש ועוד.
  4. הוסיפו מדבקות או פתקיות "TAKE ME HOME" לסידור הפרחים ותקבלו נגיעה אישית וכייפית
  5. פרחי חורף הם פרחים שכיף להם בנמוך, צפוף וביחד. רצוי לערבב אותם אחד עם השני, הכל מהכל בשזירה ספירלית בגובה אחיד וליצור עיגולים של צבע, מרקמים וצורות.
  6. פרחים במרכזי השולחן חייבים להיות נמוכים כך שאינם מפריעים לאורחים לשוחח ולתקשר במהלך האירוע החגיגי. קחו זאת בחשבון גם בבחירת הכלי שתשתמשו וגם בגובה הפרחים שתכניסו לתוכו (*סוד חשוב בסוף הכתבה)
  7. טוליפים: יכולים לעמוד כסידור בפני עצמו. קחו כמה פקעות מהמשתלה הקרובה, ארזו אותם בנייר קראפט חום ותכניסו לאירוע אווירה חורפית, צבעונית ואירופאית.
  8. נוריות: פרח מקסים ונוח לכל כיס- הכי כיף לבחור צבע אחד ולשחק עם כל הגוונים שלו.
  9. פיוני- פרח האדמונית: הוא פרח חדש יחסית ומהמם ביופיו. יוסיף מרקמים, משחקיות ושכבות מעניינות לכל סידור ומרכז שולחן. שימו לב רק שהוא רגיש לחום ושמרו עליו כשהחדר מחומם.
  10. ורדים: קלאסיקה שבשילוב נכון עם פרחים נוספים אף פעם לא תאכזב. לאירועים שרוצים להכניס נגיעות קלאסיות ומעודכנות חפשו זן חדש שנקרא ורד אנגלי, לא תצטערו.

* סוד כמוס: טוליפים וכלניות גובהים בעוד כמה סנטימטרים גם באגרטל, קחו זאת בחשבון כשאתם מסדרים את מרכזי השולחנות לאירוע הקטן בחדר הפרטי.

 

לסיכום: הטרנד בחורף 2019 יתאפיין בסגנון אקלקטי- לא מאורגן, שימוש בכלי זכוכית, סרטים טבעיים, חבלים ובדי פשתן הוא מתבקש ושילובים פראיים של פרחים מסוגים שונים, צבעים וטקסטורות מעניינות שמשתלבות יחד.

 

 

קרדיט לתמונות: אקילה גולן